Sportmasszázs

A sportmasszázs a svédmasszázsban használatos fogásokat veszi alapul, viszont sokkal erőteljesebb, intenzívebb annál. A sportmasszázs során nemcsak a felszíni szöveteket, izmokat dolgozzuk meg, hanem a mélyebb rétegeket, mélyizomzatot is. A masszázs egyszerre élénkít és ellazít. Csökkenti az esetleges sérülések lehetőségét, hiszen a rendszeres masszázsnak köszönhetően az izomzat regenerálódó és ellenálló képessége fokozottan nő, nem beszélve a teljesítményről. Tudta, hogy a megfelelően és rendszeresen végzett sportmasszázs az izom teljesítőképességét a többszörösére képes növelni? A sporttevékenységek előtti masszázs lényege a feszülő, letapadt, merev, görcsös izmokat felszabadítása, a masszázs során ezáltal azok rugalmasak, ellenállóbbak, terhelhetőbbek lesznek. A sportolás utáni masszázs pedig hatékonyan képes eltávolítani az izomzatban felgyülemlett salakanyagokat, az izomlázért felelős tejsavat. Az eredményfokozás érdekében érdemes több folyadékot inni a masszázs után, hogy a méreganyagok könnyebben távozzanak a szervezetünkből. Sportmasszázs alkalmával a masszőr különböző izomlazító, regeneráló krémeket, olajokat használ, melyek segítik az izomzat bemelegedését, illetve ellazulását, felgyorsítják a vérkeringést, ezáltal pedig nő oxigénellátottság.

Kinek javasoljuk?

A sportmasszázs széles körűen alkalmazható, hiszen nem csak az aktív, hivatásos sportolóknak érdemes alkalmazni, hanem a mozgásszegény életmódot folytatóknak egyaránt. A lemerevedett, kevésbé aktív izomzatnak épp úgy szüksége lehet a segítségre, mint megerőltetett, igénybe vett testnek. Annak ellenére, hogy a sportmasszázs az aktív sportolók körében elterjedtebb, ezt a masszázsfajtát bárki igénybe veheti.

Mikor nem javasolt a sportmasszázs?

Ez az oldal sütiket (cookie) használ a helyes működéshez. Az oldal használatával elfogadja ezeket. Több információ | Bezárás